Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 11 augusti 2009

Gårdagen. Finns inte mycket att skriva…

Jag missade ju att skriva något "vanligt" inlägg igår  Fast som vanligt så hände det inte så jättemycket. Gick upp, tränade, åt korv med bröd, kollade på "Lotta på Liseberg", "Beck", "2 ½ men" och somnade mitt i "Mordkommisionen". Spännande liv man har, verkligen… Jag mailade lite också. Uppdaterade Per-Åke om läget (=stendött), så vi får väl se vad som händer på den fronten nu. Sen mailade jag en del med Annika och det är ju alltid trevligt!
Har en del jag "skulle behöva" göra nu, men orka då. Städa, packa väskan; vi blir ju borta i iprincip två dagar nu när vi ska fiska kräftor, sen åka och träna när Fredrik släpat sej iväg till jobbet. Näe det är segt nu, men nåt borde man väl ta tag i. Börja med att plocka undan lite….kanske.
Höll tummarna för att vädret är bra ikväll när vi ska ut på sjön! 

1 kommentar:

  1. Fan va duktig du är och tränar.=) jag är lite avundsjuk faktiskt, har tappat stinget lite..

    SvaraRadera