Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 3 augusti 2009

Måndag, envis katt och årets första kräftskiva

Måndag igen. Höll på att strypa katten några gånger i morse när hon tyckte att jag skulle gå upp tidigare än vad jag orkade. Till sist släpade jag mej upp i alla fall. Åkte och tränade. Alltid lite segt efter helgen, men det funkade bra. Nu väntar jag på att Fredrik ska komma hem från jobbet, så ska vi åka till mor och far och käka middag och kräftor. Ska ju fiska nästa vecka så det kan ju vara bra att äta undan lite av lagret innan dess  Och Fredrik kommer må SÅ bra imorrn, har jag redan nu en känsla av…! 
Så intressant är mitt liv just för tillfället, men jag hittade några bilder på Hedwig i telefonen. De jag inte tagit själv glöms lätt bort, men några var riktigt häftiga! Men tiden går liiiite för fort, sådär liten, söt och stillasittande är hon inte alls längre! 
Sötnos Ser en aning lömsk ut :-)
Så liten och söt!! Men ser allt en aning lömsk ut! 
Husses äpple-prydda dumburk duger bäst som huvudkudde! Va fan, vi var trötta!
Husses äpple-prydda dumburk duger bäst som huvudkudde!  Och va’ fan, man ska sova på nätterna..!!
Varmt och gott!
Varmt och gott ställe att ligga och jäsa på

2 kommentarer:

  1. Den är så jävla skön den där bilden på dig och Hedwig när ni sover =)

    SvaraRadera
  2. Vi sover på riktigt också, är nog det mest komiska. Tror du Fredrik höll på att dö av garv när han vände på sej och fick se det där??

    SvaraRadera