Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 5 augusti 2009

Skänningemarken och Nostalgi i Vadstena

Idag har det varit sommar! Och då var Skänningemarken tvungen att gå av stabeln Men det gjorde inget, har gått där i decimeter-högt vatten också, då föredrar jag faktiskt att svettas lite! Pappa och Elliot hämtade mej vid 11, sen gick vi där till 14.30 ungefär. Jag shoppade ingenting, tycker inte det var nåt jag direkt behövde. Men pappa slog på stort; träskor och Kinda-gurka och fasen vet allt vad det var  Och givetvis varsin kebabrulle också. Och nånting sa mej att spikmatta verkade vara "årets pryl" på marknaden i år… 
Sms-stund efter kebabrullen :-)
Pappa och Elliot har ätit kebabrulle!
Elliot!
Fina vovven! 
Sen tänkte jag åka och träna, men kände inte alls för det idag. Det blir inte bra alls när jag inte gör det med en gång när jag vaknar, man hinner börja tänka efter hur tråkigt det är, och nu hade jag ont i benen efter att ha gått runt Skänninge ett par varv, och så låg kebabrullen där och tryckte  Så jag plockade med datorn tills Fredrik kom hem. Då åkte vi till Vadstena, kände att jag inte vill sitta hemma och glo, det lär man få göra till leda i höst och vinter ändå. Så vi åkte till Vadstena och Nostalgin. Kollade på bilar, motorcyklar folk och käkade glass. Var där ett par timmar så nu är jag riktigt mör i benen…  Men som sagt, hellre mör i benen av lite motion än i röven av stillasittande framför datorn 
Pratade lite med Marie på msn förut, men det var inget kul alls. Alizza-gumman ligger på Valla. Men vi håller alla tummar och tassar här för att hon alldeles snart ska få komma hem igen! 
Är riktigt trött idag så det blir nog sängen tidigt. Tror jag… 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar