Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 30 augusti 2009

Födelsedag, middag på Lyckan, klistrad vid burken några dagar framöver…

Igår var det som sagt födelsedag. Folk och fä och ungar och djur, det var blandad kompott!  Man lär sej att uppskatta lugnet i alla fall! Får se det som så att nu är det ett helt år tills Fredrik fyller år nästa gång, haha  Näe men det funkade bra, Elliot var lite för kär i Sune för att stämningen skulle vara avslappnad, hoppas det bara var tillfälligt.
På kvällen gick vi till Lyckan och åt. Det var riktigt längesen jag var där, men det kommer garanterat att bli fler gånger! Åt en mumsig hamburgertallrik och kollade på speedway. Och drack cider såklart  Sen gick vi hem och kollade på film.
Nu är vi bjudna till Ulla på mat, men fan vet om jag inte får ställa in, för KOLLA vad jag hittade!! http://www.rymdkanalen.se/live Direkt-kontakt med Christer och gänget uppe på Discovery. Hur mycket coola bilder som helst! Just nu är det en sammanfattning av Dag 2 i rymden. I natt vid 1 är det dockning med ISS. Spännande att sitta och kolla sköldarna på skytteln så det inte är nåt fel på dom  Så nu lär jag vara sysselsatt ett par dagar framöver. På torsdag kl 22.15 är det dags för Fuglesangs första rymdpromenad! Hoppas han hittar sin skiftnyckel som han tappade förra resan 
Nähe, man får nog slita sej och göra sej i ordning. Det hägrar ju kålpudding! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar