Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 31 augusti 2009

Seeeeg dag

En ganska seg måndag. Var ju tvungen att se dockningen i natt, så klockan var väl 5 innan jag kom i säng  Så idag har det varit lugnt. Har mest suttit vid datorn och följt Discovery och ISS. Himla spännande det där! Sen så var jag i Råssnäs och sprang en runda. Fredrik tog med sej tunnbrödsrulle hem från stan, så den har jag satt i mej. Tänkte lägga mej innan Navy CIS nu. Imorrn är det ju rymdpromenad så då lär det ju bli natt-vak igen! 
Jaa det var väl alles…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar