Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 9 november 2009

Äntligen nytt avgasrör och jobbet går framåt

Måndag. Ställde klockan tidigt för att ringa bilverksta’n och höra om de kunde ta sej an min lilla bil och dess avgasrör. Givetvis så var jag tvungen att snooza ett tag, men vid 9 gick jag upp och ringde. Och jag fick komma så snart jag kunde! Blev lite bråttom, var ju tvungen att ringa pappa och sparka liv i honom, jag skulle duscha innan jobbet kl 10. Men vi hann gott och väl!  Så idag har jag ÄNTLIGEN fått avgasröret bytt!!
Annars så har det varit lugnt. Var och jobbade, och det går bättre och bättre för varje dag! Man börjar göra saker mer automatiskt och så, det är riktigt kul!! Skönt att sluta 14 och komma hem lite skapligt också!
Blev det inte mer än så idag…? Näe… Eller en del rör sej i skallen, men inget jag kan gå in på här. Många människor kan jag spy på i min blogg utan att blinka, men som det så fint heter så bör man välja sina strider… Men alla beter sej inte riktigt helt okej, många rent dåligt. Och som vanligt så är det inte så stor risk att ni som är här och läser behöver känna er oroliga 
Näe läggdags!! *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar