Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 18 november 2009

Bassängträning, spöregn och a-kassan…

Blev väckt av katten eller om det var Fredrik som hade varit på vift, jag minns inte vilket, i morse. Satt vid datorn och fixade lite. Sen var det dags för bassäng-träning. Och även idag var jag ensam. Fast det gick bättre idag, hade mer koll på vad som skulle göras och så. Och sista kvarten är absolut bäst när jag bara ligger på två "skumgummi-korvar" och flyter runt. Himla skönt!!
Sen var det jobbet. Var en ganska lugn dag idag. Förbereder jul-handeln för fullt nu, så snart lär det nog bli fart på det hela. Stannade till stängning idag, sen blev det Pecka’s och handla mat och sen gå hem i spöregnet. Sen inte mycket mer. Ska städa kattlåda nu innan jag lägger mej.
Joo, fick brev från a-kassan idag. Vilka jävla rövar dom är!! Det har varit strul med betalning ett tag, jag har betalat för mycket, för lite, för mycket igen, så jag mailade dom och frågade "Hur mycket ska jag betala??" och fick ett klart och rakt svar. Så i slutet av oktober så betalade jag in den summan. Så fick jag brev idag att jag betalat in för lite… Skickade ett mail med lite halv-sur underton i och frågade hur de skulle ha det egentligen, varför de svarat på min fråga men sen stämmer det inte ändå?? Ser fram emot svaret…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar