Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 27 november 2009

Rödspätta på Lyckan, ”Luftslottet som sprängdes”, godkänd teleslinga och charter-planer..??

Kom precis hem från stan, har haft en trevlig kväll!! Först mat på Lyckan, rödstätta med kokt potatis och remouladsås och ett par bärs till det, sen knallade vi till bion och tittade på "Luftslottet som sprängdes". Så nu är den serien avklarad!  Och sista filmen var riktigt bra! Om man glömmer bort böckerna för en stund… Det är ju hur mycket som helst i böckerna som inte tas med i filmerna, men annars är ju filmerna i sej bra. Sen fick jag testa teleslingan med hörapparaten. Och den var effektiv!! Ljudet gick rakt in i örat och jädrar vad de smällde emellanåt!
Annars så var det jobb idag också. Nu är det klart att jag får stanna på Lekia till 15 januari i alla fall, skönt!! Men det lär nog bli körigt precis efter jul när alla presentkort kommer och saker som ska bytas och så. Men alltid kul med lite att göra!  Sen återstår det att se hur livet te’r sej!
Näe, ska väl krypa ner. Jag är trött, men det är inget emot vad Fredrik borde vara, han har jobbat hårt denna vecka! Och värre lär det väl bli! Men han är så duktig så! Och pengar sitter ju aldrig fel, kanske kan bli en liten tripp till värmen sen vad det lider, får sikta på det i alla fall!  Sen vet man ju aldrig vad som händer….eller fötter.
Imorrn blir det sovmorgon igen, sen på kvällen åker jag och Marie till Cupolen i Linköping, Wahlströms spelar. Skoj att komma iväg och lyssna på musik, även om jag tröttnat ganska bra på att dansa. Men ett par svängar lär det väl bli…
Gonatt!

1 kommentar:

  1. Hej, förlåt att det inte blev nåt Wahlströms idag….Vi får ta det en annan gång!!
    Kram Marie

    SvaraRadera