Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 10 november 2009

Julklapps-handlande, bildkavalkad och knäpp vatten-katt

En ganska vanlig dag. Var riktigt trött i morse, men segade iväg till jobbet. Har packat upp varor och brottats med kartonger idag så jag säkert kommer ha träningsvärk imorrn! Skönt! 
Sen gjorde jag stan med Pernilla. Var på Bokia, käkade på Sibylla. Sen blev det även lite julklapps-inköp, dessutom impulsiva såna så det var skoj! Ska bara ordna lite grejer till så är jag klar med det också, skönt!
Nu har vi varit på Maxi och handlat lite nödvändigheter. Typ glögg…  Och kattsand. Sen träffade jag en lagkompis från Boren och vi pratade lite skit. Hon skulle ha bebis i januari, så hon hade lagt på sej sen jag såg henne sist, hihi. Blev lite nostalgisk, det var en skojig tid i Boren, ända tills demon-tränaren dök upp och alla förändrades. Men när Sofia, jag och målvakt-Sara var sist kvar på planen i semifinalen i "von Platen-cup" och vi dessutom vann, det var fantastiska tider det!! 
Nu sitter jag med en glögg-mugg och kollar på lite bilder. Var ju husvakt i helgen och passade på att tjyva lite bilder från mammas och pappas kamera. Mycket av det visste jag inte ens om att det fanns, jätteskoj att se bilder från när Elliot var riktigt liten och så! 
Här följer en liten bild-kavalkad:
 
Elliot är en trött bebis 
 
Alla sätt att sova på och alla sovställen måste testas! 
 
Pappa och Elliot, och försök motstå de ögonen…! 
 
Första tröjan, som verkligen är PYTTEliten och jycken njuter i vårsolen!
 
Pälsmonstret Oliver och bebis-Robban får också vara med! 

     Jaa, nostalgi nostalgi!!     

Och slutligen en film-snutt som jag tog alldeles nyss, på galna Hedwig som fjantar med vattenkranen 
Det är skitkul ända tills hon själv blir blöt, då blir hon tjurig! 

Sovdags tidigt idag, hoppas jag, det skulle behövas…! Imorrn ska jag på bassäng-träning, blir inte helt fel att bada varmvatten!

1 kommentar:

  1. Shit så liten han var!! Åh gulliga lilla Hedwig då, så sööt! Ha det bäst, Kram Marie

    SvaraRadera