Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 16 november 2009

Seg söndag, jobb-måndag

Då var det måndag igen. Fasen, jag tycker inte jag skriver mycket annat 
Gårdagen var lugn och seg. Gick upp med lite skallebank, kollade på "Körslaget". Ola var säkert värdig vinnare, men lite fegt tycker jag allt att det är, dels att bara ha män i kören, det är ju stor skillnad på att organisera alt’ar, sopraner osv när det finns både manliga och kvinnliga röster, och sen om de hade kopierat typ allt från engelska eller amerikanska -vilken det nu var- kören som vann i sitt land. Roligare med improvisation. Att bara gå ut och härma är ju inte vidare svårt. Visst, man måste ha röst och sjunga, få det att stämma, men har man ett redan klart arrangemang att kopiera så har man ju hälften vunnet. Näe, det hade varit roligare om Stefan vann. Men men… 
Blev inte så mycket mer gjort igår.
Och idag har det varit jobb som vanligt. Har packat ner Halloween-prylar. Skönt att slippa se skiten  Fast de hinner ju inte mer än ner så är det dags för tomtar och allt sånt. Är fasen inte långt kvar till jul…!
Näe, det var väl alles…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar