Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 11 november 2009

Sovmorgon, bassängträning, jobb och sambon inventerar

Idag fick jag sovmorgon. Skönt och välbehövligt! Sen var det dags för bassäng-träning på sjukhuset. Och det var bara jag där!! Kunde inte bestämma mej för om det var pinsamt eller skönt. Men jag körde på och gjorde mina rörelser, och balans är det stor brist på i vattnet  Det bästa var sista kvarten så jag bara fick ligga på "flyt-mojänger" och glida runt i bassängen. Usch så tungt och kallt det är när man går upp sen!!
Sen var det jobb. En vanlig dag typ. Träffade ett par klasskompisar från gymnasiet. Spännande att se dom igen, det händer ju lite på några år! Den ena var gravid när jag träffade henne senast, hennes dotter var 4 år nu… Och sonen är 7. Usch vad tiden går!! Man hinner inte riktigt med!
Nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma hem från inventeringen. Jag tänkte stuva makaroner, men det kommer ju bli jättesent så han får köpa med sej något istället, så blir det makaroner imorrn 
Jag fick hem lite nya ljus idag och jag kan säga att doften "belgiska våfflor" inte är att rekommendera…! Jag hade förväntat mej något nybakat, men det luktar….jaa det vet i fasen, men inte är det något vidare! Får hoppas att den andra doften; "magiska nätter" är bättre 
Ska fortsätta se "Efterlyst" nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar