Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 22 juni 2010

Solat, fått ryggen mer mörbultad och ätit nachotallrik

Trött, som vanligt. Men idag har det varit en bra dag! Har mestadels varit i solen så det kan ju inte bli mycket annat än en bra dag då! :) Fast jag börjar inse att jag bör sola baksidan av kroppen också. Men har ingen större lust att lägga mig på mage på stenarna på taket här… :) Får väl leta på lite gräs nånstans! Detta är min utsikt från min stol, inte direkt så upphetsande:



Men det är alla tiders med en takterass!

Sen har jag varit hos Johan. Ryggen är bättre, fast ibland hugger det liksom till och då domnar benet. Då kommer allt på en gång. Nu går han på semester så vi får se om tre veckor hur det är då och hur vi fortsätter!

Sen var jag nere hos Fredrik och väntade till han slutade, vi gick till ”Med eller utan” och åt. De har VM-erbjudande: Nachotallrik och stor stark 99:-. Fullt godkänt! Sen blev det en stund till på taket med en cider. Jag lyckades slumra till i  stoln så det var nog skönt! :)

Sen har jag börjat planera nästa veckas Göteborgs-resa. Finns ju hur mycket som helst att göra, samtidigt som det vore kul att göra nåt annorlunda, inte bara Liseberg och Nordstan liksom. Men Aeroseum lär det bli, känns ungefär som min motsvarighet till ”Busfabriken:) Och sen blir det Liseberg och förhoppningsvis ska vi upp i pariserhjulet som de smällt upp på Kanaltorget. Kan ju vara en upplevelse att åka 60 meter upp i luften och kolla läget där… :) Sen vet jag inte, jag är lite sugen på att ta Stena Line-färjan över till Danmark en dag och bara gå runt och dricka sprit och ha det gött (i solen, förhoppningsvis!). Men vi får se om jag får med mig gubben! :) Sen vore även Medicinhistoriska muséet ganska intressant! Jag som tycker att dagens sjukvårds-instrument är obehagliga….! Lär nog få tre dagar att gå där ganska så lätt! :) Blir skönt att komma hemifrån lite!

Imorrn blir det förhoppningsvis solen igen, och sen är det sista bassängträningen innan sommaren. Se om John Blund kommer och hälsar på mig i bassängen även denna gång :) Det är för skönt att bara vara tyngdlös och flyta, det tar inte emot nånstans, det blir inget tryck nånstans på kroppen som gör ont etc. Fast är ju inte människa på flera timmar sen när man väl vaknat till liv igen!

Nu ska jag krypa ner i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar