Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 22 augusti 2011

Ajöken tills hat-perioden är över

Skit-dag. Gick upp ungefär 20.00 och nu är jag på väg i säng igen.

Kanhända att bloggen blir vilande ett tag. Orkar inte. Vill inte. Har fått lite annat att ta itu med. Till att börja med söka för mina öron, jag tror fan att jag blivit döv helt och hållet! Och för det andra, det som står i mitt google-sökfönster just i detta nu trodde jag aldrig att jag skulle behöva skriva in.
Dusch, ett gäng små vita, förhoppningsvis somna, annars ligga och hata lite mera.

I'm too old for this shit!

2 kommentarer:

  1. Men vad är det som har hänt?!?
    Kram till dig

    SvaraRadera
  2. svar: får göra de men blir nog ingen mer tur t motala i år:P

    SvaraRadera