Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 5 augusti 2011

Solstrålar, Oliver, valpar till salu och fredagsmyyyyys

Ett inlägg med lite bilder, det var ju längesen nu! :)

Kan ju börja med mina två "solstrålar" på 6.15 på mornarna:
Varför ligga HOS husse när man kan ligga PÅ husse..??
Och NEJ, det är faktiskt inte vidare svårt att gå upp på mornarna med den solen rakt i synen!

Och sen kan man ju leka lite med en mobil-ficklampa, en mobilkamera, en nakenkatt och ett bildredigeringsprogram:
Guess who... :)

Födelsedags-kissen Rasmus var inte vidare fotogenique "live" igår, men Oliver har äntligen fått ordning och reda i sin mun (förhoppningsvis!!) så han ville gärna vara utomhus och ställa upp på ett litet foto:


Och slutligen; ingen som planerar att skaffa sig en liten (alltså LITEN!! Chihuahua och en aning Jack Russel om man tittar långt bakåt i stamtavlan) valp?? Dessa sötnosar är nämligen till salu:
Fr.v: "Flicka", "flicka", "pojke" (om jag inte minns helt fel)
Både mamma och pappa är riktigt trevliga hundar som finns att träffa! Och nu kan jag inte hålla mig längre; det är ju Elliots valpar!!! :D Och mamma Iza's, såklart! Hojta till om intresse finnes för att erbjuda någon (eller några) av dessa fantastiska individer ett bra och kärleksfullt hem!
Förhoppningsvis tänker nu den uppmärksamme vän av ordning (himla kul uttryck!!) "Men var det inte fyra valpar??". Och jovisst, det stämmer i allra högsta grad! Men den fjärde är inte till salu, han ska nämligen flytta hem till familjen Andersson/Forsberg! Så skit i bomber i Oslo, svältande barn i Afrika och allt vad det nu är, nu är den stora frågan; Vad ska den lille pojken heta???
Det blir spännande med en liten valp igen, längesen sist! :)


Annars då?? Jodå....skapligt i alla fall. Har fortfarande funderingar på hur man får tag i sjukvården utan att behöva ha halva Autoliv's nyfikna kärringar bakom sig när man ska försöka övertyga en tankspridd telefon-sjuksköterska om att man inte håller på att dö men att man ändå skulle vilja komma in på en koll. Men idag har jag faktiskt hittat en mail-adress och mailat, så fortsättning följer... :)
Och fredagen gick fint. Det är något visst med fredagar, jag böjer mig för majoriteten :)
Men ikväll är det lugnt. Makaroner, falukorv, ett glas vin, "Pongo & de 101 dalmatinerna" och "Nilecity 105,6". Funkar utmärkt som fredagsmyyyyys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar