Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 29 augusti 2011

Välkommen OSKAR ♥

Idag hälsade vi äntligen familjens senaste tillskott välkommen hem!

Här har vi Oskar:

En vansinnigt söt Chihuahua-valp som är pappa Elliot upp i dagen och som gör ungefär vad 9 veckor gamla valpar gör; äter, sover, kissar, sover, äter, busar, sover osv.
Nästa gång jag hälsar på ska jag ta med en bättre kamera så det blir lite vettiga bilder!
Det ska bli väldigt kul att följa det lilla knytet, som än så länge tycker det är skitäckligt att gå med halsband och koppel, att gå i vått gräs och som ännu inte lärt sig att ha respekt för någonting! Bästa "leksaken" var 6 kg tunga Ragdoll-hanen Robban, som inte riktigt fattade vad det var frågan om :) Medan Oskar tyckte det var vansinnigt kul att nosa, bita, jaga svans och vara allmänt retstickig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar