Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 11 augusti 2011

Tidsfördriv och ont i lekamen

Lite onödigt vetande så jag håller mig vaken:


VEM...

...är i rummet med dig? Jag är ensam en stund till. Eller Sune ligger bredvid mig i soffan.
...fick du senaste sms av? Fredrik: "Okaj" :D
...tänker du på nu? Honom, i och med sms-frågan :)
...pratade du senast i telefon med? Måste fasen kolla telefonens samtalslista... Just det, det var Marie som frågade om jag ville följa med och dansa!
...s hus var du senast i? Marie och Peter's. Fika innan dansen igår.
...önskar du var med dig nu? Inte för att jag är speciellt förtjust i massage, men just nu skulle någon kunnig inom området faktiskt vara ganska välkommen!
...är din favoritsläkting? Min morfar. Alltid morfar, dead or alive! Sen Fredrik förstås, hahaha :D 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 VAR...

...är din mobiltelefon? Bredvid mig på soffans armstöd
...handlar du mest? På nätet...
...fick du tag på tröjan du har på dig? Ica Maxi :)
...åkte du senast bil? Hem från jobbet

VAD...

...åt du senast? Skogaholmslimpa
...drack du senast? Coca cola Zero
...är det för färg på dina byxor? Svarta shorts
...är den närmaste saken som är blå? *vad dum jag måste se ut nu när jag sitter och tittar mig omkring!* En ölburk. Vad smickrande...
...har du på fötterna? Strumpor. Kan ju slå två flugor i en smäll och köra "Dagens strump-fit", det var längesen nu!


...hör du just nu? Datorn som surrar. Lugnt och tyst...

VILKEN...
...film såg du senast? "Varg Veum - Din till döden", i söndags
...är din favorit färg? Lila

HAR DU NÅGONSIN...

...sovit i någon annans säng? Ibland får man välta ner sig i det mjukaste man hittar där man för tillfället befinner sig :)
...hånglat på en bio? Det tror jag inte att jag har gjort. Är för snål för det :)
...hånglat i skogen? Det har jag säkerligen gjort.
...tyckt att din kusin är het? Har faktiskt nån gång reflekterat över att en av mina kusiner ser bra ut för att komma från den här stamtavlan! :)
...sovit naken? Ja, men inget jag trivs med
...kört över hastighetsgränsen? Det händer väl ibland :)
...målat om ditt rum? Nej, aldrig.
...dansat framför en spegel? Japp, ofrivilligt. Nåt påhitt de hade på buggkursen.
...fått hicka? Senast på jobbet. Får hicka av det kolsyrade vattnet i vatten-maskinen.
...dumpat någon? Tjaa, det har jag väl. Förhållanden har tagit slut på mitt initiativ i alla fall.
...stulit pengar från en kompis? Nej. Så om jag lånat nåt av nån och glömt bort det så säg gärna till! :)
...hoppat i en bil med folk du just har träffat? Inte vad jag kan komma ihåg.
...varit i slagsmål? Ska väl ha varit med syster-yster för en sådär 20 år sen möjligtvis :)
...smugit ur ditt hus? Behöver inte smyga här :) Fast när jag ska ut och Fredrik sover så smäller jag ju inte i precis alla dörrar jag kan hitta direkt :)
...haft känslor för någon som inte känt desamma? Det händer nog ganska ofta! Om det inte är enbart kärleks-känslor man syftar på men det har ju givetvis också hänt.
...hånglat med en främling? Det har säkert hänt, flera gånger dessutom!


Sådär, får man lägga sig snart..?? Ska in i en varm dusch först, kroppen mår fasen inte bra efter gårdagens kalla dans-äventyr! :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar