Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 4 augusti 2011

Födelsedagskalas, beröm på jobbet och strax helg igen

Då har man varit på födelsedagskalas :-) Blev lite spontant sådär så ingen tårta men dock kebabspett och pommes! Tårta hinns nog med ändå, det finns ju några födelsedagar att fira i höst... :-)

En mycket bättre dag på jobbet idag! Började med lite pyssel istället för att bara sitta och glo och direkt blir dagen bättre! Skönt att komma igång direkt! Sen fick jag och Gustav beröm för ett jobb vi gjort som vi båda höll på att krevera på så det var både kul och skönt att vi ändå lyckades bra! Men jag hoppas jag slipper fler grå kontakter i detta liv...

Imorrn är det fredag och sen har en vecka gått igen! Bara två kvar och sen är jag lämnad åt mitt öde igen. Men det får man ta då!

Blir inte många timmars sömn i natt men det är väl lika bra att försöka ta vara på det lilla man får. Så gonatt!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar