Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 3 augusti 2011

Hemma från Skänninge

Kom precis hem från årets marknad i Skänninge. Så nu har jag gjort mitt där för i år! :) Och jag har både psyket och hälsenorna i behåll faktiskt, blir lika förvånad varje gång.
Är skapligt trött i benen så nu ska det bli skönt att gå in i en (varm!!!) dusch och sen krypa ner under täcket!

Segt på jobbet idag också men nu går det ju i alla fall utför mot helgen, alltid nåt!

Så produktiv var jag visst idag, orkar inte gnälla på stirriga kärringar, gapiga ungar och folk som släpar med sina stackars hundar på marknader när det är 45 grader varmt och ungefär 2 miljoner människor. Okej om man kan bära jyckarna, men det är ju inte alla som kan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar