Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 8 augusti 2011

Besök hos valparna

Det bidde några bilder att redigera efter besöket hos Malin och valparna... :) Och jaa, en bild säger ju mer än tusen ord sägs det, så här kommer en jädra massa tusen ord! :) (Och är man känslig för söta saker, typ diabetiker eller nåt, så sluta titta NU!!):
Våran lille kille! :)
Gosing!
Hane nr 2 i kullen
Söööööt
Pappa mår bland valparna...! :)
Husse och valp bekantar sig med varandra :)
Strumpor är gott!
Fredrik har blivit omkullvält :)
Ena tösen :)
Gose-killen!
Nycklar är väl för skoj!
"Vad har du för deo..??"
Mysigt med en massa valpar överallt! Eller..?? :)
Så söt man kan vara!! :)
♪♫"Vi gick tass i hand och i mitt hjärta kändes lovv'"♫♪ :D
Oskyldig flicka :)
Matte och ny valp :)
Lille snutten!
Dotter är far (på min arm) upp i dagen..? :)
Lite hårbotten-massage kanske??
Puss-kalas!!
Godisbiten!!
Man blir trött av att leka!

ÄNTLIGEN fick jag ordning på alla bilder!! Tack för hjälpen, älskling! ♥ Inser att jag inte fick en enda närbild på flicka nr 2, får nog försöka tigga en av Malin :)
Nu blir det en snabbdusch och sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar