Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 21 augusti 2011

Helgen

Ännu en helg utan bloggande. Och det har väl inte hänt så mycket. Gjorde sista ar betsdagen i fredags så nu är jag lämnad åt mitt öde. Och när jag åkte från jobbet så var det i det närmaste skyfall, jädrar vad det regnade!! Perfekt inför kvällens kräftfiske... Men det blev inställt, kanske tur det. Så nu blir det på tisdag istället. Blev fest till fram på småtimmarna istället.

Lördagen blev hellugn, var inget sugen på fest alls. Och tur var väl det, då kunde jag ju göra lite nytta istället när jobbarkompisen med polare ville till och från stan.

Och idag har vi inte gjort nåt speciellt. Gick upp för att att lägga mig i soffan och somna om. Vaknade vid 18, åt pizza och kollade på tv.

Imorrn ska jag ha sovmorgon. Är nog på väg in i en down-period igen, bara som lite förvarning.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar