Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 15 augusti 2011

Rolig dag på jobbet och löpning i spöregn

Sitter och laddar för sängen. Måndagar brukar innebära energi, och samma idag! En riktigt rolig dag på jobbet, kul med bra folk och få höra att vi faktiskt kommer bli saknade! Tror faktiskt de flesta menar det också :)

Och tänka sig, löparsuget höll i sig, det bidde en tur på 10 km i Fålehagen! I spöregn... Eller spöregn, det var sånt riktigt riktigt fint regn som man blir totalt jädra dyngsur av! Men det gjorde ingenting, det var riktigt skönt! Både i luften och att slippa bada i svett. Och runt kom jag, men det gick lite långsammare än jag trodde. Men skitsamma, jag är så dålig förlorare att jag inte ens tävlar mot mig själv! :)

Hem och knalla in i duschen, och idag fanns det varmvatten!! :) Åt soppa och smörgås och nu är det som sagt strax läggdags. Känns som jag kommer somna ganska gott, kan behövas...!

Det var allt för idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar