Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 3 januari 2011

Alla tänder kvar, frukost, parkeringsbrist och det är spinning vi håller på med..??

Då var det kväll. Oliver är åter hemma och har alla tänder i behåll :) Uppenbarligen så hade medicinen hjälpt så pass bra så de tror att det ska läka ut helt med hjälp av den. Så det var ju verkligen skönt!! Han ska tillbaka på måndag igen så får de titta på honom. Men då kan inte jag åka med honom för då är jag på Östersjön!

Lite frukost på Mc Donald's blev det som sagt i morse. En sån här bidde det:
McMuffin eller nåt. Vette fasen om jag ätit förut. Och vette fasen om jag kommer äta igen :) Smakade i princip bara ägg. Fast det var ost och bacon i också. Men men, det är inte varje dag man äter frukost! :)

Och sen en vanlig dag på jobbet. Inget speciellt inträffade. Men roligt hade vi som vanligt! :) Och extra kul blir det när vi kommer in på Boren-minnen...

Och ikväll var det träning. Precis när jag svängde in vid Sporthallen så kom jag på... Innefotbollscupen!! Jag har aldrig haft något emot den innan, men när man ska in och träna och dessutom har en tid av passa så får man åsikter... Tycker de kan organisera parkeringsplatser lite bättre där!! Bilar precis ÖVERALLT, i alla riktningar, på alla ställen, trångt och jäkligt, man fick backa och trixa för att man inte kunde mötas i "gångarna" där. Till slut hittade jag en parkeringsplats nästan ända framme vid Platenskolan. Imorrn får Fredrik skjutsa mig till träningen... Och idag var det röj på spinningpasset! Av musiken att döma så hade instruktören ägnat julledigheten åt två program: "Dansbandskampen" och "Så mycket bättre" :) Det var nästan bara musik därifrån, men det är skoj! Och hårt var det! "Detta är januaris pass, jag har inte testat det själv, det får vi göra tillsammans nu, här kommer ett Aqua-medley från 80-talet (*hmmm, bara 20 år fel där..?? :)*) och det är 11,5 minuter långt..."... Ehh, okej... Bara att trampa på och se glad ut. För att slippa känna efter hur kroppen känns så får man försöka komma på nåt bra att fundera på under tiden. Och idag var det hur det egentligen låter på ett spinningpass: "Luuuugnt och fint, öka, ÖKA, lite till, tre, fyr och så UPP I TVÅAN!! Sååå jaa, BRA jobbat, vad skönt det känns!! Ner och lätta!". Men om jag inte säger något då så har jag ingenting sagt... :D Tog mig i alla fall igenom passet, som som sagt var ett av de hårdaste jag kört!

Annars har det varit lugnt ikväll. Mat och nu ska jag lägga mig. Hoppas på att somna "tidigt" ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar