Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 9 januari 2011

En stund innan kryssning

Om en stund bär det av ner till bussen. Har hört rykten om att det är en aning halkigt ute så det kanske bara är att sätta sig på stjärten så är man snart vid busscentralen :) Är ju nerför och raksträcka hela vägen i alla fall. Började dagen med en semla, det var sådär känner jag. Magen känns som den står i vad man kallar fyra hörn. Men det är väl bara att vänja sig, ikväll är det ju buffé (sådär stavas det inte vaa...??) på båten. Riktigt djävulstyg, man får mer matro utanför "Peckas gatukök" en lördagkväll... Men nåt ska man väl kunna hitta och stoppa i sig. Ett par glas vin om inte annat :) Får väl göra som Sofia annars; äta räkor för hela beloppet :) Orka sitta och pöta med räkor en halv kväll... Sofia ja, undra om hon har kommit hem och upp och iväg... :) Det var visst fest igår.

Sitter och inspekterar öronen på Sune, såg att det behövdes. Hur fasen bär sig katter åt för att få in en massa kattsand i öronen?? Det vore ju som att vi har dasspapper i öronen när vi kommer ut från skithuset! Och det brukar i alla fall inte jag ha, inte vanligtvis i alla fall... Bomull har väl i så fall hänt oftare. Dels när jag gick i simskola och hade opererat öronen; in med fetvadd och sen en badmössa ovanpå det. Ett under att jag lärde mig simma, minns mest att simläraren stod på kanten och studsade och viftade, fanns inte en chans att höra vad han sa :) Och sen de mysiga vaxpropp-äventyren. Revaxör och bomull och sen vakna morgonen därpå i en mysig sörja. Men vaxproppen satt där den satt.
Hmm, varför skriver jag om detta...??

Jaja, jag fick i alla fall lite tid att gå så nu ska jag packa det sista och dra iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar