Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 3 januari 2011

Utanför Valla

Sitter i bilen utanför Valla Djurklinik. Kom fram lite tidigt, behöver ju kanske inte riktigt hänga på låset. Så bråttom har jag inte att lämna in katten... Fast idag känns det lugnt, ett par tänder mindre så blir han som ny sen! :-) Får se om det blir nån form av frukost på Mc Donald's sen, börjar ju inte på Lekia förrän 10. Men hoppas på att nån är där så jag kan börja 9 istället.

Nu fick jag lite tid att gå så vi ska väl packa in oss... Ha en bra dag!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar: