Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 2 januari 2011

Seg dag med många filmer och Valla igen imorrn

Har krupit ner i sängen och ska strax sova. Ska ju in till Valla med Oliver imorrn igen så jag hoppas det blir nån sömn. Men än så länge så känns allt bra!
Annars har det varit ännu en lugn dag. Vi var nere i stan och handlade lite, i övrigt har det varit soffan och tv'n. Bra filmer avlöser varandra! "Asterix & Obelix", "Inte utan min dotter" (Är det bara jag som mest tänker "Jaa skyll dig själv...!" när jag ser den...??), "Sjätte sinnet". Får se vad som går nu när jag ska försöka sova!
Jaa det var ungefär det... Ägna en tanke åt min lilla misse som ska få ett par tänder utdragna imorrn, är ni snälla!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar