Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 15 januari 2011

Sovmorgon, barnbarnen och finsk hundskitpåse

Blev ingen spinning i morse, var för trött. Och dåligt väder var det. Var ute och flyttade bilen och sen kröp jag tillbaka under täcket igen. Kan hoppas att jag inte förlorade formen alltför mycket för det :)

Skrev ju om Elliots parning igår och jag fast jag börjar få vanan inne att bli "farmor" så är det lika kul och spännande varje gång! :) Sen känns det faktiskt lite speciellt när det är hunden, vet inte varför. Så det ska bli riktigt roligt!
Här är alla mina 24 "barnbarn" :):
Blir inte ett dugg sugen på kattunge igen... :D De är ju så ljuvligt söta!!
Annars så har jag inte gjort nåt speciellt idag. Ska snart ut i snön, MÅSTE handla kattsand. Noterade för övrigt en halv-kul grej igår när jag tömde kattlådan:
Det tyckte i alla fall jag var lite kul... :)
Jaa så kul har jag haft det idag... :) Ikväll blir det att titta på handboll och dricka Smirnoff ice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar