Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 14 juli 2011

Långsam jobb-dag, hälsat på vappisarna och speedway

Om gårdagen gick snabbt så har denna dag gått desto långsammare! Jisses, trodde aldrig att dagen skulle ta slut så jag fick gå hem från jobbet!! Men till slut så blev jag utsläppt även idag!

Knallade ner på stan, hade lite ärenden till Apoteket. Får alltid med mig en så diskret påse därifrån, stor som en Ica-kasse ju... SÅ mycket handlar jag ändå inte!

Sen gick jag hem och gjorde absolut ingenting, väntade på att Fredrik skulle sluta jobbet. Idag var det nämligen dags att hälsa på de små valparna igen! Mor, far och syster var också nyfikna (på sin framtida familjemedlem..? ;) ) så vi mötte upp dem i Ekenäs. Och valparna hade vuxit en del sen sist! Nu hade alla öppnat ögonen så de såg ut lite mer som hundar :) Men väldigt ostadiga ännu, så gulligt när de försökte ta sig fram genom att gå på frambenen och liksom grod-hasa med bakbenen :) För att plötsligt somna mitt i steget. Gose-nallarna...!!
Denna pojk är pappa upp i dagen! ♥ ♥ ♥
Lika svårt att slita sig från dem denna gång, men det var ju faktiskt lag-VM i speedway på tv :) Och det är ungefär där vi är nu. Får hoppas det blir en plats för Jonas Davidsson och grabbarna i lördagens final, men då måste de nog fasen skärpa till sig lite!

Annars är det bara dusch och läggdags kvar idag, imorrn är det jobb och sen HELG!! PM's spelar på Sjöbris så jag hoppas det är betydligt bättre väder då än nu! Men Peter, Mats och Nanne brukar ju visa sig ha nån slags direkt-kontakt med väder-gudarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar