Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 12 juli 2011

Veckovill, strulet i fingrarna har börjat och står inför ett val imorrn

Gick väldigt länge och trodde att det var måndag idag. Tillslut fick jag inte riktigt ihop hur jag kunde ha så ont i benen p.g.a löpning, det är ju inte så att jag har för vana att springa på söndagar... Men visst fan, tisdag är det! Trevligt när det är åt det hållet! :)

Annars en vanlig dag. Jobbat. Konstaterat att kretskort orsakar smärta i händerna, spännande va... Plockar ju i regel några stycken om dagen så det här blir intressant!

Sen hem. Tog en vilodag från träning, tanken var att jag skulle till Borensberg och dansa imorrn kväll, men vi får se, det är ju faktiskt VM-semifinal samtidigt... Har i alla fall några timmar på mig att bestämma mig :)

Nu ska jag i alla fall duscha och krypa till kojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar