Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 31 juli 2011

"Your Wednesday" på Rådhuskällaren igår, gööööött!!!! Och idag mår jag bra :)

Jädra röj det var på Rådhuskällaren i Vadstena igår, det är så det ringer i öronen fortfarande!! :)

Kan ju ta det hela från början...
Gjorde ungefär ingenting på hela dagen, satt och var lite lördagsaktigt bakfull. Men när kvällen kom så fixade vi till oss och åkte in till Vadstena. Jag körde bil, det var faktiskt riktigt behagligt! :) Vi tänkte äta på "Källarn'" men det var grymt mycket folk så vi övergav den tanken och gick till ett annat ställe. Åt schnitzel med rödvinssås. Och drack coca cola :) I alla fall jag...! Sen gjorde vi Vadstena en sväng. Det är fasen en riktigt fin sommarstad!!

Har aldrig varit på Källarn så det var en erfarenhet! Trodde det skulle vara större, var ju nästan klaustrofobiskt litet, speciellt när man är nykter... :) Men herr Lideborg röjde på ändå och denna gång hade han hela bandet med sig! Härligt härligt!! :) Och varmt som fasen! De körde på till 02 ungefär och jag hoppas alla lever och har hälsan idag :)
Det ekade i skallen när vi gick därifrån, men det var det värt! :)

När vi nästan var hemma så messade jobbarkompisen och undrade om vi var ute. Han och tre kompisar var på vift nånstans så när jag ändå satt i bilen så erbjöd jag mig att köra hem dem, så jäääävla snäll som jag är!! *tjänster och gentjänster, nästan gång är det jag som super, hmmm :D* Så det blev en repa runt Bergsätter eller Duvedal eller vad fasen området där kallas och sen ner till betydligt kändare Västra Lund :) Känns bra att kunna räkna upp ganska många personer med huvudvärk idag men själv må toppen, haha! :)

Vi får väl se vad det blir idag! Till en början var det tänkt att jag skulle hjälpa Marie lite men det löste sig ändå, skönt för henne!! Solen ser ut att lysa varmt och gött så Lithobadet kanske...? Ladda upp inför ännu en arbetsvecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar