Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 16 juli 2011

PM's sista kväll på Sjöbris, blir lördagmornarna piggare nu..? :)

Lördag igen. Har gjort 4 av sommarens 9 veckor på Autoliv!

Igår var det PM's sista spelning för i sommar på Sjöbris. Lite moloket, det är bland de största sommar-nöjena man har! :) Det var väl ingen riktig högsommar-kväll igår men regnet uteblev i alla fall! Och inte mindre än två gamla "bugg-kursare" hade hittat till Sjöbris så man fick helt enkelt dansa sig varm :)
Undra om det kan bli lite piggare lördagar hädanefter... :)

Idag blir det nog lugnt. Det är ju både brons-match och speedway-final ikväll så det blir antagligen tv-soffan.

Uj, så inspirerad jag var att skriva idag...! Kanske återkommer senare, det togs ju lite bilder igår, dock inte av mig så jag får se om och när nåt skickas till mig så kanske det kan publiceras nåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar