Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 6 juli 2011

Ur form

Var inte riktigt i form att blogga igår. Är det väl egentligen inte nu heller. Finns inte så mycket att skriva. Hur fasen ska jag överleva denna sommar??? Är trött på dagarna så jag knappt vet vad jag heter. Samtidigt som "spänningen stiger" eller hur man ska säga ute på lagret. Och jag trodde jag skulle bli tröttare av av träna, men nu kan jag ju inte somna på kvällarna istället.
Vad jag bara vill vara ifred nånstans en stund. Ett par svängar med "Cinderella" kanske, kommer på mig själv med att sakna vad jag först trodde var den sämsta hytt jag någonsin haft, den som låg ungefär två däck under bildäck. Men jädrar vad lugnt och skönt det var därnere såhär i efterhand!
Det är nog ingen nyhet men jag får det ständigt bekräftat; människor är fasen det absolut värsta jag vet!!
Mår inte vidare bra. Om någon vill muntra upp Sandra så hjärtligt välkommen!

1 kommentar:

  1. Vi kan gå på Speedway 26/7. Piraterna- Indianerna. Ettan o tvåan i tabellen :)

    SvaraRadera