Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 2 juli 2011

Bakis, åska, PM's och godis

Idag lever man knappt. Gick upp vid 10 men skallen snurrade så pass så det var bara att lägga sig igen. Vaknade av ett sjujäkla åskväder, men inte ens det kunde hindra mig från att somna om. Klockan var väl närmare 15:30 innan jag slutligen kom upp. Tittade på slutet av Sverige - Nordkorea i dam-VM. Och dam-fotboll har ju rykten om sig att vara rätt fjolligt, och inte lär det bli bättre när de ställer sig i en ring och dansar efter slutsignalen... Ja jisses... Sverige vann matchen med 1-0 i alla fall.


Fredrik gick och handlade lite förnödenheter, bl.a

Anledningen till dagens ohälsa då? Dessa pojkar har sin beskärda del i det hela :):
PM's Sjöbris igår. Och att jobba en 40-timmarsvecka (min första på 6 år...!!), sitta hos psykologen i drygt en timme och sen dricka öl, cider, t.o.m Jäger, det var visst inte nån bra idé :) Började kvällen på Hugos uteservering där Mats Lideborg spelade. Sen knallade vi ner till Sjöbris. Jag TROR vi hade skitkul :) 

Hittade ett par opublicerade bilder:
Elliot har det gött i skuggan bakom en brassestol :)
Köpte en leksak till Sune Liseberg :)

Mycket mer blir det nog inte idag. Lideborg spelar på Hugos ikväll, men vi får väl se, än så länge riskerar jag fortfarande att spy om jag gör för hastiga rörelser :) Jag hoppas på ännu ett åskväder för nu jädrar är det kladdigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar