Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 21 juli 2011

Så inuttahelvetes jävla förbannad!!!! *MORRRRR*

Och jag törs sätta nåt på att bloggen kommer slå besöksrekord idag för människors olycka är ju alltid trevligt att gotta sig i, eller hur...


Är på sånt satans jävla humör så det liknar ingen sort!! En idiot-jävel gick och visslade i trappuppgången förut, det var allvarligt inte långt ifrån att jag gick ut och frågade fanskapet om han inte bara kunde gå och långsamt avlida.

Jag blir sån här när jag tvingas umgås med folk för länge. Folk jag inte valt att umgås med. Gå och låtsats vara nån jag inte är. Gå och låtsats bry mig om folk, vara intresserad av folk, stå och le när man bara vill be folk dra åt helvete, försöka passa in. Så kommer man hem och kan slappna av och man är färdig att krypa ur skinnet.

Jag klarar inte av det här livet. Skulle nog egentligen bo i en koja ute i skogen och inte behöva ha med folk att göra alls. Att ständigt höra folk säga en sak men enkelt kunna läsa av att de menar en annan och sen försöka klura ut varför de inte bara kan säga rakt ut vad de tycker och tänker, jag blir snart galen!! Varför gör folk si, varför gör folk så? Hur kan den personen bete sig på det viset, fattar hon/han inte hur jävla korkat det är?? Älta, älta, älta. Det ordet ska fasen ristas in på min gravsten!

Allt folk gör och säger är irriterande och man har ständigt väldigt god lust att tala om för dem hur idiotiskt korkade de är.
Och varför går alla runt och är så patetiskt glada?? Vad är det som är så förbaskat roligt?? Vem försöker de inbilla att livet är underbart; sig själva eller folk runtomkring? Nästa gång jag hör ordet "semester" så spyr jag. Det är ju förjävla synd om folk som har ett arbete att gå till, sköta det mer eller mindre bra och dessutom klara av att gå och vara falska mot varandra hela dagarna. Bara ett exempel i mängden.

Community-sajter på internet har jag långt gångna planer på att radera mig ifrån så jag slipper se skiten, för där flödar ju idiotin. Visa upp sina patetiska liv, sina fula barn och barnbarn, tala om för omvärlden att man dammsugit, tränat, ätit och skitit och helst ihop med svärmor för att riktigt visa vilken liten gullvippa man är! Och allt med omvärldens påhejande. Töntiga kommentarer flödar, det är ju så man måste ha hinken bredvid sig ibland. "Meeen guuuuu' vad snygg du är, gumman!!!". Jaa det är ju "överviktiga med hästbett's år" i år... Och det går ju liksom inte ens att driva med folk, så korkade är människor i regel!! Man tar allt på kopiöst blodigt allvar. Jag, 27 år gammal, skulle kunna fråga hur tamponger fungerar och någon skulle med 120 procents säkerhet svara helt seriös och känna sig som människornas hjälpare. Och så är det jag som ska ha Asperger...

Drömmer mig tillbaka några år, då fanns det lösningar på problem! Dessa finns inte längre i samma utsträckning då folk måste lägga sig i så förbannat! Låt mig bara vara!!

Fuck life.
Fuck world.
Fuck you.

Återkommer. Kanske. Patetiska "uppmuntrande" falska kommentarer undanbedes bestämt. Är ju ingen som EGENTLIGEN bryr sig ändå. Men undanbedes inte "vänligen". Jag är inte vänlig. Inte nu. En riktigt jävla hyperhysterisk bitch är vad jag är just nu.



...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar