Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 20 november 2011

En glad och en tråkig nyhet

Mattes lille gris har gjort det igen!!!

Nu har det kommit inte mindre än SEX små valpar så Elliot är nu uppe i totalt 14 avkommor! Inte dåligt på tre kullar, det är bra krut i "gubben"! :-)


Det var bara det jag ville säga.

Och sen förstås att himlen kommer bli en vansinnigt rolig plats att vara i nu när Lasse Brandeby inatt lämnade jordelivet :-( Vila i frid och tack för alla galenskaper <3 Vet vilken julkalender som kommer rulla i min video i år...


Gonatt


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar