Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 14 december 2011

Åska i december

Trodde inte det kunde åska i december. Det går ju ut på att "kallt" och "varmt" på nåt sätt möts högt uppe i luften har jag fått lära mig, men vad är "kallt" och "varmt" på vintern?? Nog för det varit mer höst än vinter i luften, men ändå. Hur som helst, jädrar vad jag flög i luften i natt när det dundrade till!! Undrade vad i allsin dar det var som hände, trodde huset rasade ihop eller nåt. Sen kom en blixt och så ännu en knall. Och så snöfall. ordentligt snöfall. Jävla skit. Gick ut i köket och drack vatten, och när jag kom in i sovrummet igen så hade det slutat snöa :) Mystiskt väder!

Annars så har ännu en dag gått utan att nåt vettigt blivit gjort. Försökte mig på att sticka lite så nu känner fingrarna att dem lever. Kollade på "Rederiet", åt middag. Och sen var det kväll och snart läggdags. Det var den dagen det...

2 kommentarer:

  1. Äntligen ett inlägg som inte låg under kategorin "hata barn och fan om jag nånsin skulle bli gravid" ;)

    SvaraRadera
  2. Fast stör du dig på mina inlägg så är det inte svårare än att helt enkelt låta bli att läsa bloggen. Tycker att jag kan få tycka, tänka och blogga om vad jag vill! Och det hela understryker ju bara det jag ofta skriver om; gillar man inte barn så är man vriden i huvudet på nåt vis.

    SvaraRadera