Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 19 november 2010

Hade önskat bättre inledning på dagen

Härlig inledning på dagen... Ligger och halvdvalar med Sune under armen, så varmt och mysigt så, så ringer väckarklockan, jag sträcker ut armen för att stänga av den. Det var Sune inte riktigt beredd på så han far iväg med en jädra fart - *klong*. Så vi inleder dagen med en sprucken läpp då... Lite blodvite såhär på morgonen. Upp kom jag i alla fall. Fixar i badrummet, gör matsäck, packar träningsväskan, och så sätter jag mig vid dumburken och kollar nyheter. Ser att Hedwig strosar omkring här men tänker inte mycket mer på det. Till hon lyckas trampa på ON-knappen på elpianot och ta några snabba steg på tangenterna. Kan säga att jag hoppade till rätt bra här. Så vad är bättre än att börja en fredag med fläskläpp och hjärtinfarkt...?? Hmm, en mysig sovmorgon under ett varmt täcke kanske...? Just an option...

Och imorrn blir det att gå upp tidigt. Tror att bussen går härifrån 8.15. Tur vi inte har långt ner till centralen i alla fall. Undra om man törs sätta en slant på att jag och Fredrik kommer vara yngst... I puben på "Cinderella" i tisdags kväll var jag yngst med en sådär 18 år i alla fall... :)
Vad det kommer dröja innan jag får sova ut ordentligt. Nu är det ju full fart ett bra tag framöver, är det inte jobb så är det andra strapatser. Men men, får väl sova när jag blir gammal. Vilket jag i och för sig tycker att jag börjar bli nu...

Och ännu mer påmind om det blir man när det dyker upp bebisar från alla håll. Igår var det ännu en gammal kompis som stoltserade med en svartvit bild som ser ut ungefär som en ickefungerade dataskärm på msn :) Men de får väl hållas :D Känns som jag har nog med mina pianospelande terrorister till katter för tillfället :) Men kul för dem som hamnat på det stället i livet där det passar med ungar! Själv lär jag nog aldrig hamna där, den känslan lär aldrig infinna sig. Blir så så blir det med hjälp av våld, vilja och vaselin....ungefär :) Men liksom bara tänk, en Sandra till som tultar runt på jorden... Fy för fan, oftast tycker jag att en är mer än för mycket..!!

Dags att dra iväg till Linköping. Det ser jävligt halt ut så om alla rådjur är hyggliga och håller sig ifrån vägen så blir det bra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar