Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 11 november 2010

Störd nattsömn och musik på morgonkvisten

Lite smått seg. Klockan har ringt var fjärde timme i natt. 24, 04 och 08. Hoppas detta tar slut snart, vette fan vad som händer..! Den värsta värken har släppt i alla fall, tur det! Annars hade jag nog inte överlevt. Så nu bär det snart av till jobbet.Måste tanka först bara,för jag vet inte vilken gång i ordningen. Men jag hoppas jag får tillbaka lite snart i alla fall...

Börjar dagen med lite stämningsfull musik. Denna låt "upptäckte" jag på Gran Canaria (Jaa, jag är lite efter emellanåt,jag har inte sett "Star wars" eller "Harry Potter" heller, dock inga ambitioner jag har att göra...),så ni kan ju gissa vart mina tankar bär iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar