Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 6 februari 2011

Födelsedagskalas och nattligt besök i Linköping

Funderar på att uppdatera hemsidan. Har några nya länkar som jag tänkt lägga in och sen när jag lyckades missa Casanovas i Cupolen (Linköping) igår så kom jag på att det kanske vore nåt att sätta sig in i vad det är för danser framöver... Men då fungerar inte sidan i Chrome, absolut stendöd. Tänkte att det är väl nåt problem med DinStudio då, vore ju inte första gången. Men så testade jag att öppna sidan i Firefox och den fungerar problemfritt! *hmmm* Det måste jag ta med mitt datasnille till sambo...!

Annars så blev det lång sovmorgon idag. Det blev sent i natt. Först var vi hos mor och far och åt middag och sen tårta för Oliver fyllde år. Dock såg vi inte till födelsedagsbarnet så mycket, han låg mest under en byrå på övervåningen och tryckte. Lille gubben, han har det sämre med sin mun igen :( Så imorrn får de ringa till Valla igen, nu får de fasen se till att göra nåt!! Behövs de dras ut tänder så gör det då, kan ju inte tvinga i honom en massa medicin som ändå inte hjälper! Sen är det nästan läskigt hur tydliga djuren faktiskt är. Innan har jag tyckt att hans uppspärrade ögon varit ganska förargliga, han har fått mycket "skit" för dem på utställningar, de har t.o.m fått domarkårens läderbög nr 1 att säga "Han ser ikke så maskuline ut..."... Nu vill jag inget hellre än att se honom med sina blå klotrunda PIGGA ögon igen ♥ Och för att inte tala om vilken distans man får till det här utställningstramset. Vem bryr sig egentligen om hur katten ser ut..?? Haha, bara för det så drömde jag faktiskt i natt att jag fick ett brev på posten om att Rasmus fått en DM-titel. Alltså Distinguished Merit. Att minst tio avkommor fått titeln IC eller IP. Vette fasen vad jag får allt ifrån, är väl mycket katt nu i och med Oliver...

Hur som helst, sent i natt som sagt. Såg på Facebook att en kompis ville ha skjuts från Linköping och snäll (och nykter) som jag var så ställde jag upp. Så kl 01 satt jag utanför Cupolen i Linköping. Många kom ut men inte hon. Till slut messade jag och frågade om det var hon som stängde och låste stället. Men då hade skjuts ordnats på annat håll så jag fick åka hem igen. Så blir det ibland :) Nu får jag följa med till Tranås nästa helg på Vadstena-kväll som kompensation :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar