Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 22 februari 2011

Skål på mig då...! :-)

Väldigt blandade känslor detta. Att åka buss och sitta på terminalen ensam var enbart skitjobbigt, var helt slut när jag kom ombord! Då satt det bra gött att få sova en stund...! :-)
Samtidigt är det skönt på nåt sätt. Göra vad jag vill, när jag vill, ta upp hur mycket plats jag vill, sova i vilken av bäddarna jag vill. Fast nu ska inte ni som jag brukar åka med ta detta fel, ingen av er har varit speciellt jobbig, men ni fattar... :-)
Men det kommer bli en "tidig" kväll, såg i spegeln att jag nästan ser misshandlad ut för jag är så trött. Inte riktigt sanningen... :-) Förutom en liten skråma under ögat som Hedwig orsakade härom morgonen när hon trampade omkring.
Nu ska jag upp i puben och se om det blir något levererat från Värmlands-skogarna ikväll :-)

Skål igen!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar