Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 19 februari 2011

Lördagsunderhållning i form av bilder

Lite bilder då, som lördagsunderhållning, i brist på annat...

Till att börja med så infinner sig ett visst lyckorus på Drottninggatan efter att ha petat ner MoDo till jumboplatsen!
Bilden är från -07 och Borensvägen, men lika glada är vi för det...! :)
Det var ju såklart tvunget att firas. Vi bjöd in grabbarna grus...
Så imorrn har man i alla fall en anledning till halv medvetslöshet och skallebank... :)

Sen är det ju bara att gotta sig:
Vem sa att sphynxar ser lömska ut...?? (Hur många kan ens uttala "sphynx" rätt?)
 
Sunes första morgon i sitt nya hem, ungefär lika morgontrött som husse, bara en aning mer nyfiken:

Så här pälsiga har mina två äldsta katter varit en gång i tiden. Här kan man nästan se IC'n och IP'n i dem:
Oliver och Rasmus (Japp, ögonen är faktiskt fixade...)
Som sagt; aldrig, aldrig, ALDRIG mera den kroppshyddan..!! I så fall ska jag ha nåt jävligt bra att skylla på:
30/5 2009
Vet inte om damen försöker öppna fönstret eller vad hon håller på med:
Hedwig
Och just ja... "Dagens strumpfit" var det ja:
Ungefär där ligger min strump-nivå...

Annars, schlager-deltävling ikväll. "Rätt" låtar gick vidare! Eller nåt... Kollade inte tillräckligt noga för att analysera. Orkar inte heller för den delen :)

*Let it snow, let it snow, let it snow*
(Jajjemän, har precis kollar på "Die Hard"...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar