Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 19 februari 2011

Handlat och småsjuk

Har varit och handlat. Det var välbehövligt...! Kattsand, coca cola och dasspapper. Och lite annat. Nu är just ett glas Baileys Hazelnut påbörjat. Men det blir nog fler, ställde mig på vågen i morse och konstaterade att nu börjar det fasen bli få kilo Sandra. Skönt på sätt och vis men...
Har varit lite småsjuk de senaste dagarna. Igår morse var jag hos Joakim. Fasen vet om vi kom fram till nåt, fick mest koncentrera mig på att inte spy eller somna eller nåt. Var hemma strax efter 9 och kröp ner i sängen igen. Vaknade 15.30, gick upp och somnade i soffan. Så nu tror jag att jag tagit igen sömnbristen efter Malmö-resan :) Bara att vänta in nästa strapats som vi lite hastigt och lustigt kom på blir av på tisdag! Mår hur som helst lite bättre nu, om än lite yrsligt men det är ju ungefär som vanligt.
Så ikväll blir det lugnt. "2½ men" på tv, elitserie-sändning via mobilen, några tända ljus och karln står i köket - allt är som det ska! :) Kanske rent av kan bli lite Melodifestival sen, vem vet...

Ungefär så mycket har hänt i mitt liv sen senast... Jag har ännu en gång fått bekräftat att skadeglädjen är den enda sanna glädjen, jäklar vad jag myser...! :D 
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar