Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 8 juli 2009

Bästa reklamfilmen jag sett…!

Haha, redan tillbaka!  Men jag bara måste visa vad jag just hittade. Det är inte många reklamfilmer som man bölar till, men detta var fasen en… Michael Jackson sjunger duett, fantastiska "I’ll be there", med sej själv som barn. Ska fasen konvertera till Pepsi bara för det… Fast reklamen är ju från -92 så det kanske inte spelar nån roll…? Jaja, oerhört vackert och "touching" hur som helst!


Hittade lite mera mumsigt. En av världens absolut bästa låtar, en väldigt vacker kille (tur jag har Fredrik som är vackrare! ), en väldigt vacker röst, dock lite problem med de låga tonerna, men det är förlåtet!  "Tyvärr" sjunger han låten på originalspråk (skånska) och det sänker ju lite, är klart. Men ändå, man kan få rysningar för mindre…

1 kommentar:

  1. åh vilka underbara låtar…ja viss är den vacker! Ha en bra dag.
    Kram Marie & gänget

    SvaraRadera