Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 22 juli 2009

Vaktar hus och vaktar mina egna djur :-)

Då var man husägare för några dagar då  Det räcker med ett par dagar om året så är man glad över sin lägenhet igen sen! Mysigast är att ha hela djurparken samlad! Och det är förvånansvärt vad alla kommer överens! En gång i tiden var man skitorolig för hur TVÅ katter skulle komma överens, hur är det tre katter till plus en hund och det funkar jättebra! Får se hur varmt det är uppe i sovrummet sen, det blev ju ändå ganska varmt idag, även om det varit mulet och regnet har hänt i luften nu på kvällen. Blev ingen träning idag och det känns fasen i kroppen när man missat en dag. Har ingen energi, blir sur och så. Så imorrn blir det garanterat träning igen! Sen så har jag tänkt ta med mej Elliot och åka ner till Johanna-marken i Ödeshög. Kul att komma iväg lite och marknader är ju alltid trevligt!
Inläggen blir inte så långa nu, men det är väl bara positivt, att inte så mycket snurrar i skallen. Undra vem eller vad som ska förstöra min ro den här gången…

1 kommentar:

  1. Vi ska åka till Johanna marken idag.. typ i eftermiddag. Vi kanske ses =)

    SvaraRadera