Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 4 juli 2009

Sovmorgon, åska i luften och Carola/Rybak i ”Allsang på Grensen”

Tog sovmorgon idag. Riktigt trött, och huvudvärk när jag vaknade och hela köret. Sitter i pyjamas än, har inte riktigt kommit längre ännu  Tänkte åka och träna, men så värkte skallen och sen gick tiden och nu stänger de snart… Ligger nog mer åska i luften, inte bra inför ikväll. Vi ska ju på festivalen och då vill jag ha fint väder!
Läste i Expressen om hur Carola och "Fairytale"-Rybak skulle sjunga duett i "Allsang på Grensen", norska "Allsång på Skansen" och jag tänkte att hur sjutton ska det gå??? Jag var tvungen att kolla Youtube och jag blev förvånad… De grejade det där riktigt bra faktiskt! Hyllningen till "King of Pop" var hårresande! 

Det var väl ungefär allt för nu. Ska in i duschen och bli lite människa.
Skriver säkert mer senare! 
Förresten, varför är det inte fler som prenumererar??? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar