Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 25 juli 2009

Hemmakväll igen, morgontrött, händelsefattig dag och huset står kvar

Det blev inget Harrys igår. Lite tråkigt, men tyckte inte jag kunde lämna Elliot en hel kväll och sen har jag inte riktigt den ekonomin. Så det blev ett par öl och ännu en Wallander-film. En trevlig hemma-kväll igen! Hade svårt att sova i natt, fick gå upp en sväng. Sen fick jag stänga av kyl-aggregatet, det dönade ju som om man låg på en tågstation eller nåt. När det väl var avstängt så somnade jag lite bättre. Men är så jädra trött på mornarna när Fredrik ska till jobbet, ser ju i kors när jag skjutsar honom  Men jag lyckades att inte somna när jag kom hem, satt med min kära dator, vad gjorde man innan den fanns??
Blev inte så mycket mer idag, hämtade Fredrik vid 15, lagom till spö-regnet kom. Hade tänkt åka och träna, men ORKA åka hem och hämta kläder och sånt och sen åka och träna, och hinna det innan 14 då de stängde. Näe jag får köra extra hårt nästa vecka istället.
Förhoppningsvis så ska det bli lite ordning i katt-världen för min del nu. Jag hoppas det i alla fall. Jag orkar inte riktigt med när folk vänder och vrider och förvränger allting. Man blir anklagad för både det ena och det andra. Jag kan inte påstå att jag "smutskastat" någon för att jag tyckte det var oseriöst att….. …jag kom på att det var bäst att sudda raderna som jag skrev här om detta. Orkar inte med mer skit. Tur att det finns trevliga och vänliga människor också. Nu hoppas jag som sagt att allt ska vara löst snart, sen ska jag börja med modellplans-bygge eller frimärkssamling eller nån annan trevlig hobby…
Nu är snart mor och far på väg hem från Gotland, jag hoppas de har haft det bra! Huset står kvar och allt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar