Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 25 december 2010

Dagen efter...

Bara 364 dagar kvar till nästa jul... Men det kommer väl gå undan precis som vanligt!
Har precis ätit två köttbulle-mackor och tittat på "Kalle & chokladfabriken". Tomtar runt i pyjamasbyxor och raggsockar, precis som det ska vara! :-)
Ikväll spelar Wahlströms i Parken och Casanovas i Tranås men det blir nog till att vara hemma. Tänkte försöka åka till Brunnsparken den 28/12 när Highlights spelar, nån som är sugen på att följa med och dansa ner lite julmat...??

Om det är hysteriskt i butikerna innan jul så är det nog inget mot vad det kommer vara imorrn...! Fredrik jobbar så jag tänkte ändå ta en sväng ner till stan och glo runt lite. Man kanske hittar nåt kul! Skulle behöva träningsbyxor, man kan väl säga att spinning sliter i grenen... :-) Sen kommer man säkert på fler saker som man hittills inte vetat om att man behöver :-)

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar