Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 11 december 2010

Fylla i Parken, Scotts, PM's och imorrn blir det ny lur

Kom precis hem från Parken. Scotts och PM's stod på "menyn". Mestadels blev det såklart PM's, men även lite dansband :) Dansade även med Janne, men det blev bara en dans, sen fick grabbarna för sig att ta paus :) Sen skulle Fredrik dansa men det gick väl lite sådär... Grundkurs på Wetternbuggarna i vår, älskling..?? ;) Men jädrar vad fylla det var!! Själv körde jag bil, ska ju på spinning imorrn bitti, det brukar vara hårt ändå...! Men det var nåt av det värsta jag varit med om, jädrar vad folk ramlade runt och var allmänt jobbiga! Fredrik gick på muggen och hann inte ta mer än tre steg från mig så var en fnasse framme och tyckte att jag skulle handla i baren åt honom (gissade att han blev nekad p.g.a fylla när han själv försökte...). "Ööhhh sjyssta då!! Du får en kram om du gör'et!! Ääää det får du ändå f'ressten!". Bara "Rör mig och nu kommer rapa pungkulor året ut...!". "Öööö f'låt då! Men en kram bara?? Menar inge' illa men du är så snygg!". "Rör.....Mig.....Inte.....". Han vinglade iväg :) Blir ju extra påtagligt när man själv är spiknykter, även om jag inte brukar ha större problem med fylla sådär. Men ikväll var det förjävligt. Men PM's var suveräna som vanligt! Synd för dem bara att det är så lite folk. Det var skillnad "förr", när jag hade Peter i skolan och började gå ut och lyssna på dem (för närmare 10 år sen...) på Shippers' Inn, det var precis packat med folk från början till slut! Men favoritlåten fick jag, behöver inte anstränga mig alltför mycket längre :) "Beds are burning" kommer som på beställning :) (Och Scotts körde "Tusen bitar" så det har varit mycket bra musik ikväll :) ). Men det känns bra att komma ut lite i alla fall, kul när det händer nåt på bynn'!

Annars jobb som vanligt. Och idag har det gått i ett från början till slut. Börjar känna av att det snart är jul nu, och det kommer väl inte bli lindrigare direkt... Men det är kul faktiskt!

Sen har jag beslutat att byta telefon, och då man har lite "förmåner" så kommer den nya redan imorrn :) Tafsade ju lite på den igår och det kändes mer "rätt" med en gång. Den var lite mer logisk än vad Vivaz'en är. Xperia x10 mini pro blir det nu, hoppas vi kommer överens! :) Bara det att få lite KNAPPAR och tangentbord igen, kan ju få högt blodtryck för mindre när det enbart är touchskärm!

Mata katter, sova och sen upp och trampa cykel, det är planeringen för de närmaste timmarna! Dock har jag fått lite att fundera på igen. Ska dra iväg ett mail till någon av mina läkare, ska bara försöka bestämma mig för om en psyk-läkare eller en neurolog är bäst lämpad för detta, har ingen större lust att jaga vårdcentralen när jag jobbar och sen träffa husläkaren som inte är vidare skojig att ha med att göra. Alltid ska det vara nåt jävla skit...!!

2 kommentarer:

  1. jag har en Xperia e10i mini:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha tangentbord jag :)
    Tänkte ju fråga om du var intresserad av min Vivaz, trodde inte du hade nån :)

    SvaraRadera