Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 29 december 2010

Stor-kissen inlagd på Valla

Min älskade lilla katt, skynda dig att bli frisk så du får komma hem snart!!!

Oliver ligger på Valla djurklinik och Sandra är ledsen :( Min lilla gris har ätit dåligt några dagar och idag var han väldigt medtagen. Tror han har ont i munnen, han luktade rutten skunk. Så nu ligger han med dropp, han har röntgats och blivit bestulen på ett rör blod. Exakt vad det är med honom kunde de inte säga, men förhoppningsvis är det inget "farligt". Men ändå... Återigen kommer allt upp om hur i helsike man kan vara så urbota korkad som utsätter sig för detta genom att skaffa djur?? Ska man se det krasst så är ägande av djur en (förhoppningsvis lång, men ändå...) väg mot att få sitt hjärta mosat i en avfallskvarn. Hur fasen ska man klara av det?? Och sex gånger dessutom...! Och extra tydligt blir det ju nu när en nära vän har en hund vars tid är "uträknad". "Lilla" fina damp-fröken! ♥ :( Usch och fy, man är bra sinnesslö som människa egentligen. Och just nu kan jag säga att det inte existerar så värst många världsproblem... Tänkte t.ex. pyssla lite med hemsidan, ta bort "God Jul"-bilder och lägga in "Gott Nytt År"-bilder istället, men jag skiter i det. Jag bryr mig inte ett dugg om ifall ni får ett gott nytt år, vill bara att min katt ska må bra och vara hemma!! :(

Ska duscha nu och sen försöka sova (försöka duger ju, lär nog få ladda upp med ett par rullar papper bredvid sängen...). Imorrn är det jobb igen, så får jag förhoppningsvis nåt annat att tänka på ett tag! Och så hoppas jag på att kunna hämta min skrutt på hemvägen! 
Det låter inte klokt men en kisse mindre hos mor och far märks mer än att syrran bodde i Norge...

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för Oliver & dig! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hoppas han kryar på sig snabbt! Whinnie har ju oxå problem med munnen men bara man vet så går det ju att åtgärda! Håller tummarna för honom
    Kramar gammelmatte!

    SvaraRadera