Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 24 december 2010

God Jul

Premiär-bloggar från mobilen, får väl se hur det funkar...

Sitter och väntar på middag. Klapparna är öppnade och jag hade nog fasen varit snäll i år också, hur gick det till??
Tröttnade på linne och tajta jeans så nu har myskläderna åkt på. Pyjamasbyxor (tack, älskling!) och raggsockar (tack, älskling!). Och Hedwig har redan lyckats stjäla sylta. För min del så får hon gärna äta upp hela biten...

Återkommer med mera jul, om inte annat imorrn. Hoppas att alla ni där ute har det bra!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar