Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 19 juni 2011

Baksmälla som förvandlades till förkylning och sista dagen på Hundia

Aldrig kan det få vara riktigt bra...! :( Imorrn börjar jag jobba och vad händer då?? Jo, blir såklart förkyld!! Snorig, skallebank, huttrar, undrar om det inte är feber på ingång. Suveränt... Mådde apa i morse, men det hade jag enbart mig själv att beskylla, blev "en sväng" på stan igår. Hugos uteservering, Kina-restaurangen med familjen, sen skulle vi till Wetternmagasinet (eller vad stället nu heter den här veckan...), men de tyckte att de skulle ha 100 spänn i inträde, för "hans klocka var minsann 22". Våra var 21:55, men men skitsamma, deras förlust. Gick upp till Hugos istället, lyssnade på Mats Lideborg och drack öl. Blev kvar där till sena natten så i morse var det segt...
Gjorde sista dagen på Hundia och avslutade med att sälja helt okej! :)
Satt där och kände hur baksmälla sakta började övergå i förkylning. Slocknade som en sten i soffan när jag kom hem, men ska fasen krypa ner igen så snart jag skrivit klart här. Kan ju hoppas, hoppas, hoppas att det är bättre imorrn!!

Är för övrigt gräsänka ikväll, Fredrik är just nu på väg till Tyskland. Hoppas han kommer hem med lite smått och gott :)

Näe, krypa ner och ladda inför första jobb-dagen!

1 kommentar:

  1. Krya på sig gumman! Kul att trippen till Göttlaborr blev lyckad! Syrran är sig lik även med cigg i mun! :)

    SvaraRadera